ארגון נגיש – Win Win Win

יובל וגנר, מייסד ונשיא עמותת נגישות לישראל. צילום: ניב קנטור

לקראת הוועידה הבינלאומית לטכנולוגיה בשירות הנגישות ACCESS ISRAEL 2017 האמורה להתקיים במרץ השנה, מביא יובל וגנר , מייסד ונשיא עמותת נגישות לישראל סקירה מעולה אודות הנגשת שירותים.

בכתבה מציג יובל סקירה אודות כמות האנשים עם מוגבלות בעולם, והצורך שלהם בשירות נגיש. הוא מדגיש כי הנגשת שירות אינה בהכרח רק הנגשה פיזית כי אם גם הנגשת שירותים המותאמים לבעלי מגבלת ראות או שמיעה, או מוגבלות נפשית ושכלית.

הקידמה והטכנולוגיה המתקדמת הביאה לפיתוחם של שירותים רבים שאינם כרוכים בהכרח בהגעה לנותן השרות, קיימות דרכים נוספות כדגומת אתרי אינטרנט , מוקדי שרות טלפוני ועוד.

כפי שהבאתי בבלוג שלי סודות הניהול האתר של שלמה קוגן קיימת חקיקה המחייבת את הארגון להנגיש את שירותיו.

יובל מדגיש כי ישנם ארגונים הרואים בתחום ההנגשה השקעה ולא כהוצאה, ולפיכך על הארגון להיערך בהתאם , תוך מתן חשיבות לדרך שבה מוטמעת הנגישות בדרך יעילה.

עמותת נגישות ישראל מתמחה בליווי והטמעת הנגישות בארגונים גדולים ואף פיתחה מודל ייחודי, יעיל, פשוט וחסכוני ליישום ההנגשה.

access2000x500

קישור לאתר הוועידה הבינלאומית לטכנולוגיה

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s